060610

Jag ringde, jag fick svar.
Det gjorde min dag. Nu när jag tänker efter så.. varför skulle jag INTE få svar? Haha!
Annars har dagen varit riktigt tråkig, urtrist verkligen.
Jag har plockat fram mitt gamla comviq-kort men det vill inte funka i nån telefon, iofs så äre nog inaktiverat också haha. Får fixa det problemet imorn! Typ alla mina vänner har comviq så att hålla kontakten helt gratis vore ju underbart!

Igår satte jag i min piercing igen! Ni vet min smiley? Usch det har typ blivit brosk där så den här gången fick jag verkligen plåga mej och stå och pressa hur länge som helst, inte kul. Jag blev ordentligt uppsvälld men idag är det bra, tur det! Hoppas den inte migrerar igen nu..

Idag är det Sveriges nationaldag, höll på att missa det helt. Inte för att det är speciellt på något vis men endå. Jag deltog i en rätt rolig disskusion om just det här på facebook idag. En av mina vänner spelade arabmusik och någon random kille hade blivit jättesur för att hon spelade det på nationaldagen, jag kunde ju såklart inte låta bli att lägga mig i så jag frågade vad han hade lyssnat på för musik idag, hip hop och house var svaret. Ah, jävlar vad svenskt. Jag ägde sönder han iaf och han lämnade tillslut konversationen. Sen hotade han mig med polisen. Hörde ni? POLISEN! HAHAHAH, vad mer är dom än ett stort jävla skämt? Vadå, skulle jag bli rädd? För en gris? HAHA.


Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej,



Vi vill endast informera dig om att giltighetstiden på ett kontantkort är 1 år. Om inte kontantkortet tankas på inom 1 år går giltighetstiden ut och simkortet inaktiveras permanent. Du kan dock beställa ett nytt startpaket med ett nytt telefonnummer kostnadsfritt genom att ringa 0772- 21 21 21.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Comviq.

2010-06-17 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0