140610

Hej på er!
Idag gick jag upp lite tidigare än vanligt för ett telefonsamtal från polisen i Örebro. Han berättade lite om mina drogvärden från den första gången jag blev inplockad och även vad min böter skulle hamna på ungefär, fast det hade jag ju redan räknat ut.
Efter det åkte jag och pappa in till Hedemora för möte med soc och gnistan. I'll leave that uncommented. Efteråt bjöd pappa mej på donken, gott!
Sen har jag väl inte gjort något mer idag, bara varit hemma och segat.

Pappa har ringt till försäkringsbolaget idag så snart får jag nog en ny Satio! Och på onsdag åker vi nog till Örebro och tömmer ur lägenheten. Då ska jag träffa mina Örebro-boys, happy! :D Mycket bra på gång just nu!

Ibland kan det ju bli lite fel, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0