150610

Heloooo my name is papito! (Jag är Tabby-beroende, sry)
Efter ett samtal med en vän, frulle, dusch och fix så är jag äntligen här. I'm ready to seize the day! Nä. Så speciell ska vi inte göra denna simpla tisdag. Vad händer idag då? -Troligen så ska jag till Kupolen med mamma för att hämta min satio (JAAAAAAAAAAA! :D) och även köpa något som jag kan ha på mig på fredag för då ska jag till Vara på begravning. Ikväll ska jag umgås med en av dom vänner jag har haft längst, Sabine! Ska bli kul :) Några mer planer har jag inte, tror inte jag hinner med något mer heller iofs.

Jag ska alltså åka från..låt oss säga Hedemora och ända ner till Vara (typ Trollhättan ser det ut som?)
Usch det blir en redig biltur! Och om vi ska åka genom Örebro så kommer jag få flipp och börja vrålgrina eller nåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0