170610

Tjenis penis! Haha
Jag deppade verkligen sönder inatt. Låg och kollade på The Notbook och höll på att grina ihjäl mej. Jag känner igen mig så mycket i en del i filmen, då när Allie blir tvungen att åka hem bara för att hennes föräldrar inte tycker om hennes förhållande med Noah, så dom skiljs åt mot deras vilja. Exakt det har hänt mig nu, fast jag har skiljts åt från mina vänner, inte från någon jag är tillsammans med. Jag går igenom en riktigt jobbig fas nu. Jag saknar mina killar i Örebro så mycket! Och Emma! Det finns heller inte så mycket jag kan göra åt saken, jag kan bara följa order typ, och gråta mig igenom dom allra jobbigaste stunderna. Vi håller kontakten via telefon och på internet, och jag tackar gud för dom skapelserna! Om två månader är jag iaf tillbaka i Örebro igen och då kan vi alla återförenas! Jag längtar så tills dess!

Idag har jag inte gjort någonting. Jag sov farligt länge, ända tills farmor kom och slet upp dörren och började pladdra på, haha hon är så söt! Lite efter fem åket jag och farmor till Torsåker där vi är nu, hos mina kusiner alltså. Imorn ska vi åka till Vara på begravning, tråkiga omständigheter men det känns ändå viktigt för mig att få träffa släkten, för dom jag kommer få träffa imorn träffar jag inte så ofta. Bilen rullar kl 6 så idag måste jag verkligen gå och lägga mig i tid!




Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

nä jag vet det är inte långt, men jag går efter en tidschema och det kommer aldrig finnas tid heller heheh..

men tack för din tanke iallfall :)

2010-06-17 @ 19:01:58
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0