20 PAINTED NAILS

Jag kör på favoritlacket på alla 20 naglar!

Imorn är det ju som sagt begravning. Jag kommer köra på ett vitt spetslinne, ett par svarta jeans som är höga i midjan och en svart kavaj. Eftersom att min turkosa BH kommer synas (genom spetslinnet!) så väljer jag att matcha med turkosa naglar och turkos ögonskugga! Kommer bli super tror jag! Tror inte ni? På fötterna blir det ett par gladiatorsandaler i brunt skinn, jag har brist på klackar!
Jag slänger upp en dagens och en fejja imorn så får ni se då!




Just nu sitter jag i sängen bredvid min kusin Isabella! Vi sitter vid varsin laptop och nördar, men det är väl så det är nu för tiden? På mammas barndomstid var det kottkor som gällde. Ni vet man bygger djur av kottar och så leker man bondgård? Nä, ni vet inte.

Vi hörs imorn (om typ 6 timmar, hjälp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0