220610

God morgon!
Inte så mycket händer nu för tiden, om jag inte träffar nån vän eller går på något möte så isolerar jag mig på rummet vid datorn, great summer huh?
Idag ska jag på möte igen på gnistan, jag är trött på alla jävla möten! Dom frågade mig sist om jag tycker att vi behöver ses under sommarn och jag sa nej, men nog fan blev det så endå. Fråga mig inte isf kärringjävel! ;o
Innan mötet ska jag fixa till mitt rum som ser ut som ett bombnedslag! Jag och pappa ska bära upp lite möbler så att jag kan ha allt någonstans, jag har kommit på att jag har så sjukt mycket kläder! Det får inte plats i garderoben längre.. Jag lägger nog upp bilder på hur rummet blir sen! Måsta bara vänta på att pappa ska vakna först innan jag kan börja stöka och ha mig.

Vi hörs senare! pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0