240610

God morgon på er! Själv har jag varit vaken sen lite före 10 faktiskt.
Det går lite segt här i bloggen måste jag erkänna, men jag har ju faktiskt sommarlov.
Idag har jag klippt klart gräset åt morfar som jag började med igår, lättförtjänta pengar! Jag och bror fick plättar till frukost, mormor är så bra! Nu ligger jag hemma i sängen eftersom att jag har gått och blivit sjuk :( Känns lite surt eftersom att det är midsommar imorn..


Lillebror alldeles nyvaken

Kära mormor :)

Igår vaknade jag upp hemma hos min vän Kristin. Fick dock åka hem rätt tidigt (i min värld är kl 1 tidigt) för jag skulle till tandläkarn i Falun och fixa lite med tandställningen, nu är det inte långt kvar innan den ryker! Sen drog vi (jag och pappa) direkt till Borlänge där vi HÄMTADE MIN SATIO och så fick jag ett par nya tygskor av pappsen, slänger upp bilder sen! Sen när vi kom hem drog jag till mormor och morfar där jag klippte gräset, sen hem och duscha. Kvällen spenderades med Sabine, vi var på bruket först (där jag köpte ett nytt kontantkort, äntligen comviq! och lyckades sätta mig rätt i en smält glass, bra där Felicia!) men det var så hilma mycket mygg där så vi ringde till Mange i panik över att få komma in någonstans så vi drog hem till han där även Putte va! Igår var en riktigt bra dag, jag fick mycket gjort och det kändes som att jag tog vara på varje minut, åh jag älskar den känslan!


Sabine!

Putte!

Nu när jag har min kära satio med 12,1 megapixel kamera så kan jag lova att det kommer bli mycket bilder igen! Äntligen kan jag blogga som vanligt, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0