300610

Sista dagen av härliga juni, dock är det inte en månad jag är nöjd med. Hoppas juli blir bättre..
Idag har jag jobbat igen! Imorse rensade vi i arkivet, vi fick springa i trappor med hur mycket papper som helst, gissa om det va jobbigt?! Sen har vi målat lite på containrarna, men det började ju såklart regna. Så vi flyttade in och i stort sett hela dagen har vi målat i trucklinjerna (gula linjer på golvet) vi kommer troligen fortsätta med det ett bra tag för dom ska målas i hela fabriken, och den är huge!
För ett litet tag sen blev jag klar med allt pluggande! Nu slipper jag tänka mer på skolan i sommar iaf, skönt.

Jag börjar känna mig deppig igen. Har haft några bra dagar nu på jobbet för då har jag ju haft annat att tänka på. Jag vet inte varför jag mår såhär typ jämt, eller ah, det är ju för att jag saknar folket och staden! Men endå, ska jag behöva må dåligt varje dag? Ingen hör av sig heller.. bara Emma <3 Jag sa till killarna att jag skulle skaffa comviq så att vi skulle kunna hålla kontakten gratis och det var dom positiva till, men jag har inte hört ett knyst sen dess. Det är bara jag som ringer, men nu tänker jag inte ringa lika ofta. Jag får väl må dåligt och sakna, om det är så min sommar var menad att bli.

Nu ska jag ner och käka med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0