EVENINGPLANS

God kväll, haha!
Sen sist har jag inte gjort någonting, förutom datorn och tv:n.
Nu ska jag snart ut och ta en cigg och ringa till min Emma! Vi pratar i telefon minst en gång varje dag faktiskt, det är jobbigt att vara ifrån varandra för vi har blivit riktigt tajta! Lavjo soulmate <3
Jag såg att Malin skulle se på Mean Girls och då blev jag väldigt sugen på att också göra det! Tack för tipset Malin :) Hon skrev också att hon skulle dricka påskmust och jag fick panik och tänkte "ABO är det redan påsk?!" Sen kom jag på hur det ligger till.. hehe, ni behöver inte kommentera den! ;)

På tal om Mean Girls, kommer ihåg att jag älskade den filmen för några år sedan, och Regina var helt klart favoriten! Jag vet inte varför, men jag ville alltid vara som hon. Jag var faktiskt en riktigt bitch förut.. Jag kommer ihåg en gång när jag och mina dåvarande kompisar (massa killar och en till tjej) satt i sporthallen hemma och så säger dom "Du, Felicia...... Vi tycker faktiskt att du är väldigt bitchig!" Det var när jag gick i 7:an. Tror jag kom på mig själv lite då faktiskt, sen böt jag umgänge. Haha!

Och på tal om Emma, check this out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0