FEEL KINDA BROKEN

Nu har jag lämnat lägenheten för gott. Möblerna är urplockade och nycklarna är inlämnade.
Jag kom dit och fick sådana hjärthugg när jag gick runt där och visste anledningen till varför jag var där idag. Det kändes som att jag skulle tappa andan och falla isär i tusen bitar, försvinna. Det fanns inte så mycket mer att göra än att börja packa ner allt.
Den har dagen har varit en av dom tyngsta någonsin.
Alla våra spår vi har lämnat efter oss, alla minnen som finns där. Jag gick runt där med trasan, torkade bort det vi hade tillsammans där. Visst, det var smuts jag torkade bort, men för mig var det spår av den bästa tiden i mitt liv.
Alla vattenkrig, muffinskriget, alla fester, alla dagar.. Jag vill inte ens tänka på allt roligt, det förstör mig bara mer.
Just nu känns det som att jag håller på att försvinna helt. Jag är förstörd.

Jag fick iaf träffa några av mina killar idag. Deras kramar värmde och fick mig att må bra för en stund. Att lämna dom var dock väldigt svårt.

När vi höll på att städa satt jag på golvet, helt utmattad, försvagad. Jag vet inte om det var för att jag var så ledsen, men jag orkade ingenting. Jag försökte komma på vad jag tänkte på, men jag satt bara och tomstirrade rätt in i väggen. Kunde inte få fram en tanke.
Det var tungt att låsa dörren för sista gången, kika in genom glipan i dörren och försöka få en sista skymt. Sen att lämna Örebro var nog värst. Jag visste att varje centimeter tog mig längre ifrån stället där jag hör hemma. Jag kvävde gråten och det kändes som att jag skulle börja hyperventilera, det kändes som att någon slags ångest kröp upp längs ryggraden. Jag blundade så mycket jag kunde, varje skylt var ett tecken på att jag var allt längre ifrån Örebro och allt närmare Dalarna. Längre ifrån mina närmsta och närmare verkligheten. Tillslut somnade jag.


Tack till alla som har delat mitt första år i Örebro med mig, och tack till alla som har hälsat på mig och ett stort tack till er som i stort sett har bott där med mig och funnits vid min sida nästa hela tiden! Det betyder mycket för mig <3
(Ni får leva med att det står "nytt projekt" i början, jag har inte klurat ut hur man ändrar de än :p)


Nu ska jag se The Notebook, jag behöver gråta.

Kommentarer
Postat av: emmakeller

å va hemskt de va o se den där filmen o återuppleva minnena..

jag vill inte, vill inte vill inte..

vill ha kvar lägenheten med minnena, vill skapa nya i den.. ;(

nu gråter tillomed jag.. lägenheten,markbacken<3

2010-06-17 @ 01:19:26
URL: http://emmakeller.blogg.se/
Postat av: erikaolsson

finns här om du vill prata gumman! <3

2010-06-17 @ 15:38:50
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

Det finns inget i örebro som gör att jag vill åka dit

2010-06-17 @ 18:03:11
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Du Vet Inte

Tro mig, det finns GRYMMA artister överallt i hela världen, men jag kan inte åka vart som helst. Du förstår att jag spenderar mina egna pengar på detta och vissa städer är det människor som bidragit med pengar och därför åker jag till dom städerna för att dom vill vara med..

Vi hade inte heller någonstans att sova i örebro så vi skippar det.

dom kanske är duktiga, men det finns talanger överallt..

2010-06-17 @ 18:48:07
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Anton björling

kommer sakna dig felicia! örebro går miste om en underbar b-rud, p-e-a-c-e :(<3

2010-06-18 @ 10:20:32
URL: http://emmakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0