Idag har jag..

TRÄFFAT MIN EMMA I AVESTA! GULD!
Vi gick till stan (även fast vi inte hittade o gick fel först haha) och tog en fika! det blev en varsin glassbägare och så delade vi på en brownie, jag tog en caramell-latte också (ofc?). När Emma åkte hem satt jag på en parkering och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig i typ 45 min, segt.

När jag kom hem käkade jag och sen blev jag så danssugen så nu har jag dansat i flera timmar! Jag är genomsvettig och helt slut verkligen. Jag har kört på c-walk, ragga/dancehall och hiphop/street idag, via youtube kan man lära sig allt!
Jag har faktiskt blivit rätt hysat bra på c-walk om man jämför mot hur det var före jag tränade idag, övning ger färdighet som man säger! Sen kom jag på att jag vill shakea lite ass så jag slog på Shakiras nya Waka Waka och skakade järnet! Dock syns inte det i klippet eftersom att kvalitén är så kass, men det går undan iaf ;)
Jag PHOTOBOOTH får be om ursäkt för kvalitén på både ljud och bild! T.ex. i c-walk klippet så hänger inte ens dansen ihop med musiken, fast i verkligheten så gjorde det faktiskt det! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0