I'M NOTHING WITHOUT YOU


Det är sommarnatt jag känner håret i vinden
Ser på filmer av oss det väcker gamla minnen
Vi hade kul tillsammans skrattade och log
Men allting är förändrat skenet bedrog

Jag vill tillbaka vill få va i er närhet
Se oss tillsammans igen känna grupptillhörighet
Om jag ändå kunde få ta tåget ner
Känna friheten men det är i mina drömmar inget mer

Allt är förändrat inte som förr men jag tvekar
På att ni glömmer vår gemensamhet nu när tomrummen ekar
Som ett bäst före datum som aldrig kommer passeras
Som en stenmur som aldrig kommer raseras

Jag hoppas att mina känslor är sanna
För isåfall tar jag tåget ner för att stanna
En sydlig manöver
för att befinna mig bland er för många år framöver
Det är er och ingen annan jag behöver


Deppar ihop.
Jag blundar, lyssnar på musiken. Tänker på er. Tänker på att få dö.
Jag har ingen lust till någonting längre. Vill bara försvinna från den här världen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0