JÄRVZOO

Hej på er!
Det var ett tag sen nu igen men den mesta av min tid går åt till att jobba och plugga klart.
Iaf, i lördags var jag i Järvsö på Järvzoo med bror, mamma, mormor, morfar, morbror och kusin Karin! Vi var där för att mormor och morfar några dagar tidigare hade firat guldbröllop (50 år gifta!) så vi tog en liten dagstripp tillsammans för att fira det lite :)
Jag tog jättemycket bilder men jag orkar inte lägga upp alla här. Men alla bilder finns på fejjan! Check it out HERE.







Såhär sur kan man bli när ens lillebror inte fattar hur man knäpper en dagens, doh' det är väl något som alla borde kunna nu för tiden? ;)

Som sagt, resten av bilderna hittar ni på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0