080610 - 100610

Här har det varit tyst ett tag, det syns på statistiken som också sakta dör ut. Men vafan, det är bara en siffra inget mer.

Vad har hänt sen sist då?

Tisdagen spenderades med Kristin och Marlie, två klasskompisar från tiden i grundskolan. Kristin och jag var bästa vänner under större delen av min uppväxt, vi har dock liksom växt isär de senaste åren. Vi umgicks på bruket, låt oss kalla det för Långshyttans centrum för att sedan glida hem till Kristin på moppen för att äta. Sen åkte jag och Kristin till Kupolen med mamma för att shoppa lite. Jag kom dock hem tomhänt(!), och nej, det var verkligen inte för att jag inte hittade nåt snyggt för tro mig, jag hittade mycket! Plånboken är bara lite tunn just nu hehe. Jag hjälpte mamma att hitta kläder till lillebrors examen iaf, det blev en vit v-ringad tisha och en lila kofta, mycket snyggt!

I onsdags åkte jag och pappa till Falun och hämtade Putte! Så han delade gårdagen med mig. Vi gjorde inte så mycket speciellt, hängde på bruket, åkte upp till Mange där vi också träffade Kilen, Grandin, Musse, Globen och Fredrik :) På kvällen åkte vi hem, satt och nördade vid datorn ett tag och tog sen moppen ut för att umgås med Sabine och Hannah på en filt i gräset, mycket trevligt och roligt! Putte sov här, och det resulterade i att jag tillslut la mig på golvet på en pläd för att Putte tog upp hela sängen!

Idag (torsdag) har jag solat, varit ute och gått med mamma och bara tagit det lugnt här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0