WORKING GIRL

Just nu sommarjobbar jag i två veckor, därför kommer det inte finnas supermycket tid över till bloggen, men jag ska göra mitt bästa :)
Jag jobbar på Outo Kumpu, stålverket här hemma i Långshyttan. Jag börjar kl 6 varje morgon och slutar kvart i 3. Tidiga morgnar och långa dagar med andra ord.
Igår fick jag och dom andra tjejorna rensa rabatter och plocka lite skräp, idag har vi varit ute och målat containrar hela dagen, så nu är jag aldeles blå om händerna.


Här jobbar jag!

Sånahär snygga arbetsbyxor går jag runt i om dagarna! Lite tråkigt att vi måste ha långbyxor..

Skor med stålhätta, dom är alltså lite tyngre än mina vanliga tygskor..

Vi måste ha riktigt snygga hjälmar när vi är inomhus, haha. Även jackor (långärmat) är ett måste!


Såhär har jag suttit och målat i solen hela dagen


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

jasså :D det är så du får din härliga bränna :D

2010-07-02 @ 17:04:24
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0