Fredag, 08:27

Godmorgon alla bloggtöntar!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag iaf gjort bredvid bästa kmmaeeller :D

Blev en promenad till skolan ännu en dag, jag tror jag gillar när solen skiner och det är sådär svinigt kallt så att man fryser örsnibbarna av sig. Det är mina glammiga morgnar här i Örebro ;)
Igår efter plugget stalkade Mr X mej ända hem, han skrämde mig lite den jäveln! Vi satte igång och började dammsuga och greja dirr när vi kom inanför dörren, det är tur att jag har han så att jag får något gjort alltså!


Livet på en pinne i skolan, att sätta sig i solen och låta lektionstiden rinna ut

Fotar en dagens utomhus idag igen så att ni får en liten dos av solskenet i Örebro!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0