My day.

Plugget idag flöt på riktigt bra! Jag hade fyra lektioner varav två var hantverksteknik. Jag sminkade Felle, jag borde ha gjort en festmake up men hon ville inte så jag fick köra en naturligare variant. Rätt nöjd blev jag iaf!


Gud vilket härligt väder det har varit idag, solen har varit framme nästan hela dagen! Och bara för att jag precis skrev det så kikade den fram igen. Dock är det rätt molnigt ute nu. Kallt är det också! Fy satan va kallt det blåser, man blir ju frystorkad bara man tittar ut nästan! Menmen, det är väl så det är när våren börjar på att närma sig.
Efter plugget idag gick jag till min APU plats, Kicks i Kompassen och hälsade på min handledare och pratade lite, hon verkade riktigt trevlig. Så jag tror och hoppas på en toppenvecka på Kicks!
Nu ska jag sätta igång och diska och sen ska jag måla naglarna, fast jag vet inte riktigt vilken färg det blir än, jag visar er sen iaf! Mr X is on his way too ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0