My weekend.

Hej på er!
Helgen va toppen, mycket nya ansikten i mitt hem! Då trivs jag :)
I fredags va jag med Emma, Mr X, Momme, Jonas, Johannes, Louise & hennes vän Filippa (vilken färsking *hosthost* :s) Vi hade allmänt trevligt, socialdrack lite och körde ölspel, lyssnade på skön musik och umgicks!
I lördags va jag med Emma, Mr X, Momme, Jonas & Johannes. Tillslut var det bara jag, Mr X och Momme kvar men nejdå, Hani drog dit Johannes(nr.2) och fyra av hans vänner :) Vi satt uppe till efter tre på natten och hade trevligt. Vi bakade kladdkaka, några dansade ragga, vi sjöng och chillade tillsammans :) Jag är iaf supernöjd med min helg!
Igår drog jag hem till Dalarna, men jag gick typ och lade mig på en gång när jag kom hem. Idag gick jag upp tidigt och drog till tandläkarn och spännde tandställningen i Falun med Mormor. Sprang snabbt in på H&M och köpte en ny foundation, det fick bli billig H&M-foundation för 50 spänn, menmen. Sen slängde mormor av mig på tåget och sen åkte jag tillbaka till Örebro där jag möttes av en Emma på station. Vi gick hem till mej och umgicks med Mr X, Momme, Jonas och Johannes. Efter ett tag drog alla och jag lagade ihop lite äggröra och sen kilade jag iväg till solariet så nu är jag brun och fin :)


Filippa & Louise i fredags. Jaa, vad säger man? ;)


Sweet saturday.



Raggadancers!


Fick inte bild på alla men dessa får duga :)

Det var min helg, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0