Sun!

Åh vad jag älskar solen!

Vaknade upp imorse med Mr X, fixade lite käk och chillade. Sen satte jag mej i fönstret i köket och stekte och där har jag suttit i nån timme nu.



Jag har uppdaterat jättekasst den senaste veckan, i know. Men jag har inte gjort så mkt speciellt. Haft APU på Kicks vilket har varit jättekul! Dock var jag tyvär sjuk onsdag och torsdag, men det blev tre dagar iaf! Imorgon börjar ännu en vanlig OCH NU KOM SOLEN FRAM IGEN MÅSTE SPRINGA TILL MITT FÖNSTER, BRB!

...
...

Var var jag nu? Jo! Imorn börjar en vanlig skolvecka igen vilket känns bra. Jag saknar plugget. Två veckor och äre påsklov igen! Troligen så drar jag till stugan uppe i Noppi Koski med ett gäng vänner!
Jag älskar att åka till stugan och försvinna från all civilisation och kommunikation. No internet, no electricity, no toilett, no water. Vildmarksliv kallas det, tror jag. Där finns bara skog, berg, vatten, lite grusvägar och björnar! Noppi Koski in my <3



Kommentarer
Postat av: emmakeller

BJÖRNAR :O

törs inte ;(

2010-03-14 @ 16:57:24
URL: http://emmakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0