TÄVLINGEN!

Ja, hur gick det nu då? Jo jag blev oplacerad men jag är jättenöjd endå och jag hade verkligen jättekul! Det var en riktigt bra erfarenhet iaf! Jag och Evelina fick lite Clinique tester och 25% rabatt på MIST!
Ett stort tack till dig Evelina som ställde upp som modell!




















Aw, jag och mina tjejer <3


Emma min soulmate hjälpte mej jättemycket under tävlingen och de va hon som fotade! Tack gumman <3

Nå, vad tycks? Synd att concealern hade gått bort från läpparna när jag tog bilden bara..



Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint gjort! men tycker dock att de där med concealern är så fult och "fjortisaktigt" du skulle ha satsat mer på någon rosa läppglans färg!

2010-04-09 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0