Torsdag, 13:58

Hej hopp!
Idag är det torsdag och solen känner för att värma våra léende ansikten ännu en dag.
Jag sov hos min Emma inatt :) Jag började plugget 11:40 men lyckades endå komma 15 min för sent, det tog visst lite längre tid att gå till skolan från Emma än jag trodde, hehe. Pluggade matte på låg geometrinivå med Johanna och Carro, kunde inte sluta när vi fick rast och vips så hade jag helt plötsligt datakunskap i samma klassrum, med samma lärare. Polisen ringde och jag var dum nog att viska "halllååååå" och skämme ut mig bara för att min lärare inte skulle höra mig. Jag skämde nog ut mig rätt ordentligt faktiskt. Jag smet från datakunskapslektionen för att sitta i ett polisförhör i mobilen i en halvtimme. Det gick bra. Det här kommer gå bra.
Sen kom Emma, vi gick ut i solen ett tag för att sedan huttrande röra oss in i skolan igen och inte göra någonting på resten av datakuskapslektionen. Nu sitter jag här, fortfarande på samma stol i samma klassrum, utan den där läraren.

Ska kila iväg till ekers för godisinköp med Johanna och Emma nu och så ska jag plåta dagens ute i solen. Hoppas på bättre resultat än igår. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0