Sportlovet.

Hejsan bloggen!
I'm back!
(Passar på att köra just den låten med Ky-Mani Marley på samma gång då så får ni något riktigt bra att lyssna på medan ni läser!)


WOW det var länge sen jag skrev nu. Men jag har ju haft sportlov och ett bloggfritt sådant!
Men nu ska jag ta och blogga ikapp mig själv genom att berätta för er vad jag har haft för mig under lovet :)


I lördags när jag kom hem umgicks jag bara med familjen och myste.
I söndags lunchade vi hos mormor & morfar och på em blev det fika hos kusin/morbror/Lisa ute i Myckelby, en by ca 1 mil utanför Långshyttan. Dom bor vid älven med en stor fin gård och just nu renoverar dom hela övervåningen, det kommer bli awesome när det är klart, kan fixa bilder då! På kvällen drog jag hem till x-bfriend Chrille och umgicks med han, Mange, Putte, Kilen, Raye och Globen :)
I måndags var jag hemma och tog det lugnt hela dagen och på kvällen drog jag hem till Putte och umgicks med han. Gud va jag har saknat den människan, en av dom allra bästa! <3 Jag sov där och vi låg och snackade hela natten om allt!
Jag drog sedan hem från P på tisdag em för några av kusinerna kom och hälsade på, jag har saknat dom så mycket! Vi tjejer drog upp på Irene's kläder (Långshyttans enda klädaffär med damkläder typ) där jag köpte en militärgrön parkas på utförsäljning, ett ritkigt kap! (Bild kommer) När kusinerna åkte hem drog jag till världensbästa Sabine och pratade med henne en massa! Jag har verkligen saknat min fina grannflicka :) Sen drog jag hem, packade väskan och drog upp till Putte där jag även sov inatt!
I onsdags vaknade jag upp hemma hos Putte och umgicks med han på dagen. Senare drog jag hem, sov och käkade lite och sen drog jag till Putte igen och sov där även denna natt!
I torsdags vaknade jag upp hemma hos Putte igen och chillade där hela dagen fram till em då jag drog hem och fixade i ordning mig. Sen kom Putte, Calle och Thess och hämtade upp mig och så drog vi till Jonsboskolan (min gamla skola) på öppet hus där vi träffade massa folk och lärare och jag hann även träffa min fina kusin Nicole och Ida i uppehållsrummet! :) Sen drog vi ut till Svinö hem till Calle och chillade! Calle körde hem oss till Långshyttan på natten och jag sov hemma denna natt :)
I fredags tvinagde jag mig upp ur sängen efter 14 timmars sömn och åkte in till Hedemora med Putte när han skulle handla. När vi kom hem till Lånsghyttan drog jag upp till Chrille och sa hej typ och sen åkte jag till mormor & morfar med familjen för att käka tillsammans med mammas sida av släkten (morföräldrar, morbror och hans familj och våran familj). Sen drog jag hem och fixade i ordning mig snabbt och sen drog jag över till Sabine och knäppte kvällens första cider hemma hos henne. Sen åkte vi upp till Chrille där det skulle vara fest hade vi tänkt för Kilen fyllde 21 (kan säga nu i efterhand att jag inte riktigt kan kalla det fest, men trevligt var det) Typ 6 på morgonen drog jag och Putte hem till han och sov!
I lördags vaknade jag upp hos Putte. Vid 12 åkte jag, Putte och hans mamma Carina till Borlänge där jag shoppade. Dom andra åkte hem och jag mötte upp min mamma och pappa som kommit dit för att betala åt mig såklart ;) När jag kom hem till L-hyttan chillade jag hemma ett tag och sen drog jag upp till Putte för att se på Luftslottet som sprängdes med han och Carina! Den var riktigt bra, jag älskar alla tre filmer! Halv tre på natten gick jag hem, söta Putte följde med mig nästan hela vägen hem och sa hejdå innan jag åkte tillbaka till Örebro.
I söndags (igår) åkte jag, mamma och pappa till Örebro efter 10 på morgonen. Jag sov nästan hela vägen vilket jag verkligen behövde. Vi stannade på Coop efter vägen och köpte mat till mig för 1000:- så nu kan jag tjocka mig riktigt ordentligt! På kvällen umgicks jag med Mr X, Momme, Johannes, Johannes och Ulf (som egentligen inte heter Ulf).

Sådar nu har ni stalkat er igenom mitt sportlov! Bilder från "festen" och shoppingen kommer så fort jag har hunnit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0