160310

Hejsan bloggen!
Idag är jag med Emma :) blev inte plugget pga min jobbiga urinvägsinfektion :/
Jag slängde i lite tvätt i maskinerna och sen tog vi en promenad i solskenet hem till henne för att skrubba bort lite röd färg ur hennes badkar och sen käkade vi köttbullar, ägg och makaroner! Sen gick vi hem och donade lite i tvättstugan och var på utflykt i husets andra ände, spännande! Vi träffade på en söt liten katt i trapphuset :) Undra vad den gjorde där? Stackarn borde få komma ut i det härliga värdet och springa av sig lite tycker jag!
Snart ska jag hänga på Emma till resecentrum för hon ska ta bussen hem till Lindesberg och sen ska jag hämta upp den sista tvätten och sen är det dags att ta tag i diskhögen som jag tycker växer mer och mer för varje gång jag går in i köket :/


Emma!


Föda heter det, och gott var det!


Emma läser förra månadens VR som kom i låddan idag! Vrf så sent? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0