200510

Hej på er!
Längesen jag underrättade er om vad jag gör om dagarna nu. Men nu har jag ingenting att göra på en halvtimme så nu kör jag!
Imorse hade jag möte på fältgruppen här i Örebro. Ja, det har knasat till sig lite för mig men det är inget jag tänker ta upp här i bloggen. Efter mötet drog jag till skolan, vi hade matte men alla gjorde lite vad som helst. Jag pluggade ikapp lie av det jag har halkat efter, dvs en uppgift i datakunskap och en bokrapport i engelska, skönt att ha det klart iaf! Nu har jag bara åtta uppgifter kvar, hehe.
Nu sitter jag i skolan med Shewit och pumpar skön musik på macen. Om en halvtimme ska jag skriva en nationellt prov i engelska, listening. Wish me luck people!
Efter provet ska jag till fältgruppen igen och lämna ett urinprov (vilket jag ska göra en gång i veckan, ja nu kanske ni förstår lite om vad det handlar om.)
Sen ska jag nog ut och leka med grabbarna som igår. Jag lär känna nya människor här i Örebro nästan varje dag vilket är awesome! Skönaste killarna finns här, i min stad.





Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-05-20 @ 16:06:45
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: erikaolsson

smaaart felicia, jag sa åt dig för längesen att ge fan i den där skiten. men ja finns <3

2010-05-20 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0