210510

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan vilket jag gjort sen kl 8.
Jag har skrivit nationella i matte, del 2 vilket gick jättebra!
Nu sitter jag och pluggar för mig själv och hoppas nån rolig person kan ringa mej snart så att jag får något att göra :)

Idag åker jag hem till Dalarna igen, usch o fy. Jag vill helst stanna i Örebro men tyvär så har jag inte så mycket val själv just nu, tråkigt värre. På söndag ska min kusin Bella konfirmera sig så det kommer bli riktigt kul att pappas sida av släkten samlas igen, det var ett tag sen nu. Åh jag kommer ihåg när jag konfirmerade mig, det känns som att det var igår men tydligen inte haha.


Min konfatårta. Min ingifta faster är konditor så jag har jämt fina tårtor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0