BACK TO THE COUNTRYSIDE

Nu sitter jag hemma i Dalarna igen. Ofrivilligt.
Det känns verkligen som att jag är mitt ute på landet, jag är ju van att bo nästan mitt i stan nu för tiden.
Jag önskar mina föräldrar förstod hur mycket jag älskar min stad, och mina grabbar är för bäst! Ingen vill förstå.
Menmen, man väljer hur man vill vara och vill man vara en döv, surkärring så får man väl vara det då.

När jag kom hem hade vi kusinerna här på besök! Alltid lika kul att träffa den familjen :)
Vi satte fart på moppen och tog några varv runt i byn, gosh min pärla verkar må bättre i år redan vid första starten än vad den gjorde förra året. Det uppskattas mycket!

Jag har försökt tjata på mamma att få ta tåget tillbaka till Örebro på söndag eftermiddag från Torsåker (min kusin konfirmerar sig då) för att hinna hem till stan i god tid. En av mina pojkar där fyller 21 så vi ska ut på ett liten tripp tillsammans ett gäng, men vad vi ska göra är fortfarande hemligt. Det ska bli så kul att se hans min när han får reda på vad vi ska göra, haha!



Nä, nu ska jag kila upp på rummet och plugga och lyssna på musik!
Vi hörs hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0