LIPSTICK SEALER

Mitt läppstiftsproblem är löst!
Ja, när det gäller läppstift så är det ju lite Maria Montazami över mig haha.
Jag älskar färgen EXIT från Make Up Store, färgen är perfekt och jag älskar att det är matt. MEN. Det sitter åt helvete dåligt och jag orkar inte ha på nytt var femte minut. Så igår kilade jag in på Kicks för att leta efter ett annat läppstift i samma färg, självklart så finns det ju inte. MUS är ensamma om att ha en så perfekt färg. Iaf, MUS har något i sitt sortiment som heter lipstick sealer, det är som en slags primer för läpparna kan man säga. Dom var så snälla så jag fick hem en liten provburk med lite sealer i. Nu är ju problmet att jag inte har något läppstift att ha på över eftersom att mitt är slut. Så jag gav det en liten utmaning. Jag brukar ju använda foundation på läpparna för ett ljusare resultat men det flagnar och läpparna blir aldeles torra så idag hade jag på sealern och sen foundation över och det sitter fortfarande, efter fem timmar, kvar på läpparna! Jag har dessutom ätit och druckit plus att det regnar ute! Jag är supernöjd med resultatet och en lipstick sealer från MUS är något jag verkligen rekomenderar för alla er där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0