PRECIOUS

Det finns personer i ens liv som snabbt kan komma att betyda oerhört mycket. Mycket mer än andra någonsin kommer kunna betyda. Dom personerna har jag träffat nu, utan tvekan. Dom personerna får mig att le och må bra. När jag är i deras närhet är jag verkligen 100% nöjd med tillvaron.
Jag är så rädd för att dom här personerna inte förstår hur mycket dom betyder för mig, att dom inte förstår hur fina och värdefulla människor dom är. För det finns ingen annan som är som dom.

Just nu saknar jag dom riktigt mycket, jag önskar jag bara kunde få krama om dom!
Det känns som att allt runt om mig på något vis påminner mig om dom.
T.ex. den här låten;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0