021110

Hej!
Idag vaknade jag rätt sent, ungefär kl 2. Blev lunch med pappa, -hemgjorda hamburgare, mums! Sen tog jag tag i chinchillornas rum där jag har städat sju burar samt rummet i sig. Sen tog jag en dusch och fick sedan skjuts hem till mamma eftersom att jag inte hinner träffa henne mer innan jag åker hem till Örebro igen. Vi löste korsordet i Aftonbladet men hann tyvär inte klart hela. Sen kilade jag ner till Mange och umgicks med han, Globen, Grandin och hans fina lilla amstaff Lima. Jag hann träffa få Putte, Johnny och Fredrik i några minuter också! Sen kom papsen och hämtade mig och så blev det pizza till middag. Jag älskar pizzan här i Långshyttan! Pappa har kilat iväg och lagt sig och jag ska ut och ta en godnatt-cigg och ringa min Emma som jag inte har pratat med på länge, sen ska även jag dejta kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0