081110

Hej på er! Hoppas ni överlever min frånvaro ;)
Jag softa mig igenom resten av mitt höstlov tillsammans med några vänner.
Idag började min praktik som jag har på skolan. Ni kan läsa mer HÄR om vad jag gör på min praktik, observera att det dock bara är en modevisning vi ska göra. Idag har vi designat knappar till våra öppna hus som vi kommer ha samt börjat planera modevisningen och spikat ett datum till en modellcasting som vi ska ha för ettorna nästa vecka för dom som är intresserade av att vara modeller på modevisningen. Allt det här är så kul och jag är jätteglad över min praktikplats även fast den är på skolan! Jag och Shewit jobbade till och med över 2,5 timmar idag!
När jag kom hem kikade jag på Harry Potter och Halvblodsprinen (längtar tills dom två sista filmerna kommer ut!) och sen har jag bara atgit det lugnt. Nu har jag precis druckit en kopp té och samtalat med Fabian som också bor här, trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0