091110

Hallå där!
Idag började jag min praktik kl 9 vilken jag kommer göra alla dagar. På lunchen kilade jag till öppenvården och lämnade up. Efter skolan köpte JAG cigg, var bara tvungen att säga det, haha! Lite stolt är jag eftersom att jag trodde att det aldrig skulle gå, men snubben frågade inte ens om leg ;)
Usch vilken snöstorm det är här i Örebro hörni, fy vad kallt det är! Ser det lika ut på andra platser i Sverige också? Tacka gud för uggs och pälsjacka säger jag bara!

Visste ni förresten om att Örebro kallas "Rapetown" i USA? Procentuellt så är Örebro orten med flest våldtäkter i hela världen. Hur sjukt?! Och här bor jag liksom.. yeah.

Nu ska jag laga lite köttbullar och makaroner, sen ska jag duscha och slänga på en ansiktsmask samt hårinpackning. Måste vara fräsch imorgon då MUS har modellcasting till sin kommande modevisning. Tänkte att det är lika bra att göra ett försök då jag faktiskt uppfyller alla kriterier. I övermorgon är det också en stor fördel att se frisk och fräsch ut då jag har rättegång..

Slänger upp en dagens/facelook senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0