101110

Idag har jag gjort bort mig rejält.... och då menar jag REJÄLT.
11:50 fick jag ett samtal "Ja hej jag ringer från tingsrätten och vi sitter i sal 9 och väntar på dig" (SHIIIIIIT) Och jag var helt hundra på att rättegången var imorgon.. Den blev uppskjuten iaf, jag hoppas verkligen bara att jag slipper betala vite (2000:-)

Förutom det så har jag varit i skolan idag och jobbat vidare på vårat projekt, efter det kilade jag iväg till Make Up Store som hade casting till sin kommande modevisning. Allt lät bra och nu håller jag tummarna för att jag får vara modell! Sen har jag vandrat runt med en kompis lite på stan :)

Den här dagen har varit rätt dålig när det gäller bussarna också. Imorse fick jag vänta på bussen i 30 min för mycket och nu på kvällen i 40 min för mycket. Linje 24 är inte att lita på just nu kan jag säga. Mina fötter dog också, fy satan vad kallt det är om fötterna när man är ute nu trots mina mysiga uggs.

Nu ska jag slå på någon mysig film och sen sova. Jag ska försöka hinna med inlägget om minimalismen inom make up (ett helt naket ansikte) som jag lovat er imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0