151110

Hejsan! Helgen bestod av mys med en tjejkopis på fredagen och på lördagen drog vi hem till hennes storasyster och umgicks där, lagade pommes frites och kikade på en värdelös film. Sen fick vi skjuts in till stan där vi åt lite på Mc Donalds. Sen hamnade vi i en bil med lite folk och det slutade med att vi åkte till Lindesberg och sa hej till Emma! När vi kommer, ungefär vid kl 2 var det tydligen dags att dricka och köra sanning och konka, kul var det! Jag gick till sängs tidigt på morgonen, för tidigt.. Igår gjorde jag inte så mycket förutom att duscha, tvätta och sova.

Idag har jag varit i skolan och jobbar med projektet. Idag har vi äntligen gjort klar en broschyr med titeln "Girls Styleguide F/W -10" där man får tips om hösten och vinterns största trender. Efter skolan lämnade jag up vilket gick bra och nu är jag hemma. Mina planer för dagen? Tvätta lite kläder och skissa! Jag har inte skissat på jättelänge så nu börjar det bli dags tycker jag! En cigg i munnen, en latte på bordet i ett tomt rum med plats för tankar och fantasi vore en perfekt miljö för mig att skissa i tycker jag, men jag får göra så gott jag kan i mitt rum med en tallrik köttbullar på bordet. Kan nog slänga upp lite bilder senare idag eller imorgon!

One month left of longing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0