161110

Hejsan!
Idag har jag haft praktik på skolan som vanligt, idag har vi jobbat med en en stilguide för killar i broschyrform med titeln Boys Styleguide F/W -10. Efter det kilade jag iväg och köpte cigg och hängde sedan med två tjejkompisar till Lager 157. Sen tog jag bussen hem, tände ljus och såg på film -A Perfect Getaway.
Sen kom snälla Helena upp med en klädstång och galgar till mig så efter att ha laddat upp med ett par mackor satte jag igång och monterade. Det gick awesome! Jag hann fylla den med kläder och även hänga in resten i garderoben när det brast. Min nya klädställning bestämde sig tydligen för att avlida redan första dagen och rasa ihop. Det visade sig att jag monterat den lite bak-o-fram kan man säga och tydligen inte hade satt dit hjulen ordentligen, hehe.. men så kan det gå! Får fixa det imorn. Nu dricker jag glögg och är datanörd. Snart dags för sängen. Vi hörs, tjing!

Jag och Elin beslöt oss för att kliva in i min over size thisha idag, samtidigt alltså..
(Den kommer från Monki!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0