181110

Hej alla bloggläsare ;)
Imorse tog jag bussen ner till rese till 10 för att möta upp mamma och min underbara sochandläggare Teres! Vi kilade över till öppenvården där vi hade möte i lite mer än en timme med min "kontaktperson" som jag har här i Örebro. Efter mötet och ett negativt up kilade vi upp till La Baguette på stan och käkade. Sen gled dom hemåt Dalarna och jag kilade iväg till plugget. Efter skolan tog jag bussen hem för en dusch, en tallrik yoghurt och lite fix sen tog jag bussen ner till stan igen och vidare hem till Johanna där det var en dam och pratade om Mary Kay, ni vet smink/hudvårds-produkterna? Vi fick göra fotbad, smörja och skrubba våra fötter, raka våra ben och prova massa olika hudkrämer. Riktigt trevligt var det! Kändes lite kul att vi satt där tre på rad i hennes vardagsrum och rakade benen, vi kanske kör i kors nästa gång? HAHA! Sen stressade jag hem till Louise där det blev pizza/godis/SAW 6 med henne och Johanna, awesome! Johanna blev tvungen att dra lite tidigare men jag och Lojsi fördrev tiden med dans, gitarr och filmklipp, eller ja, hon underhöll mig med det :) Sen gick hon med mig till Järntorget där jag tog bussen hem, tack snälla! Hahaha, roligaste var att när vi passerade resecentrum så stod det ett tåg inne och såklart fick vi för oss att springa in i tåget, genom vagnen och ut ur nästa dörr, och vi hade bara några minuter på oss men vi hann! Sånadär roliga små saker som ger vardagen det där lilla extra är värdefulla!

Gotta sleep, toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0