191119

Hej på er!
Idag var jag i plugget som vanligt.. Det har varit en riktig slödag idag! Vi har handlat massa gott på Ica till öppet hus på måndag och bara provsminkat två modeller. På måndag kommer det finnas "levande skyltdockor" på skolan så passa på att komma! Jag återkommer med tider och mer info.
Efter skolan hängde jag på Kimberly hem, drack té, plattade håret och chillade. Sen drog hon, jag, hennes syster och mamma till Marieberg för att köpa pjucks till modevisningen på fredag, vi hittade ett varsitt par svarta pumps :)
Sen gled vi hemåt och det visade sig att jag är ensam hemma innan Fabian kommer hem. Blir nog att steka lite köttbullar och kolla på tv kanske.
Vi hörs hörrni, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0