241110

Öppet hus i måndags gick awesome! Jag blev supernöjd med min "levande skyltdocka" Kimberly.
Nu ligger jag hemma och är sjuk för andra dagen, feber, förkyld och ont i halsen, inte kul.. Tråkigt att inte kunna vara i skolan :(
Igår skulle jag ha haft genrep inför modevisningen med jag var för sjuk för att orka med, tyvär. Jag hoppas verkligen att jag får vara med ändå!
Imorgon på eftermiddagen kommer jag att infinna mig i tingsrätten här i Örebro för att bli dömd, jag vet redan att jag kommer bli dömd. Lite jobbigt ja, men vad ska man göra? Livet går vidare.
På fredag är det modevisning  för Make Up Store och på lördag åker jag hem till Dalarna!
Nu vet ni lite vad som händer i livet, ska försöka blogga mer när jag orkar, nu behöver jag bara sömn..


Kimberly i måndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0