251110

Nu är rättegången avklarad, min polare George följde med. Det gick fort och både bra och dåligt. Jag kommer bli 2000:- fattigare men det är något man får ta om man håller på med olagliga saker. Den här domen kommer även finnas i mitt straffregister i fem år vilket är det som känns tyngst. Så tjejer, killar -jag är här med officiellt kriminell. Woho. Men sånt är livet.. Om jag inte får jobb pga mitt register så blir det ju ändå staten som förlorar pengar på mig genom socialbidrag, man kan ju undra hur dom tänker ibland... Jaja, nog om det. Efter rättegången kilade jag iväg till M.U.S. och pratade lite med dom inför modevisningen som är imorn, ska bli så kul! Jag kikade även in på Radiodays där min Lojsie har sin praktik, kul att få träffa tösen. Sen köpte jag ett par nylonstrumpisar till visningen imorn och hjälpte George att hitta en jacka!
Nu är jag hemma och tar det lugnt, senare kanske det blir fruktsallad och film med en vän :) Jag har varit desperat efter fruktsallad sen igår, måste ha!!

Vi hörs guys!

Kommentarer
Postat av: Camilla :D

och vad äre för kriminällt du gjort lilla du :P haha

2010-11-25 @ 19:10:13
URL: http://millahhhh.blogg.se/
Postat av: pojken du vill äta med fruktsallad och se på film :)

shoooooooooo sötnos :P Hoppas allt gick bra sorry att ja inte hörde av mig men det har blivet litte problem förklarar sen och så funkar inte min telefon När man ringer till den så kommer det fram signaler men jag hör inte så du vet. Vi hörs snart o ses snart :) Då ska vi ha en riktig kväl med mycket fruktsallad :) Pussshej fruktsalladspojken

2010-11-26 @ 04:18:35
Postat av: tessan

vad har du gjort gumman?<3

2010-11-30 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0