301110

Hejsan!
Kom precis hem från stan där jag har gjort några ärenden.
Jag drog först till öppenvården och lämnade up, vilket gick helt åt skogen då hon glömde lägga ner kartongen som man ska kissa i i toan, haha så jag kissade rätt ner i toastolen. Men det kan ju vara lite skönt med omväxling ibland när det gäller toabesök, varför inte dra till öppenvården t.ex. och få sällskap när man kissar? HAHA!
Sen kilade jag iväg till M.U.S. inne på Vågen där jag hämtade ut en goodiebag med smink och kosmetika till ett värde av 1700:- som tack för att jag gick modell åt dom i fredags. En sådan goodiebag tackar man inte nej till kan jag lova! (Kommer ett inlägg om innehållet snart.) Sen pratade jag lite med Louise som praktiserar inne på Radiodays! Sen kilade jag ner till Mist och brukade min rabattkupong som jag fick när jag deltog i styling-tävlingen i Marieberg i Mars i år, remember? En rouge och en eyeliner blev det. Nu ska jag prova mitt nya smink!

Vill även passa på att gratulera min vän Lisa på 18-års dagen! GRATTIS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0