ANSWER #3


SVAR: Hej Hanna! Kul att du är intresserad av Plusgymnasiet!
Våra tider är olika, ibland börjar vi 8, ibland 11:40, samma sak när vi slutar, antingen tidigt eller sent. Fast nu tycker jag ju absolut inte att det bör bara en bidragande faktor till ditt gymnasieval. Det är inte så värst mycket läxor, men om du inte hinner klart med något på lektionen så måste du ju självklart göra det hemma.
Jag har så svårt att svara på en sådan fråga då jag aldrig har läst en annan linje så jag har ju ingenting att jämföra med, samma med om vi har mycket prov.Valmöjligheter finns i 2:an och 3:an gällande IV-val (individuellt val) då det finns ett stort antal kurser att välja mellan.
För fler frågor tycker jag att du kan vända dig till Plusgymnasiet i Örebros egna blogg som drivs av två tjejer som går handelshögskolan på Plusgymnasiet i Örebro.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0