CASTING-DAY

Hejhej!
Castingarna i skolan idag gick jättebra! Många av ettorna är så modiga! Nu har vi elva modeller till modevisningen och fyra som ska vara "levande skyltdockor" på öppet hus på måndag, awsome. Vi hade ett avlångt rum och så satt vi fem som jobbar med projektet längst bort i rummet på rad och lekte jury i idol-anda, haha! Vi fyllde i lite uppgifter om modellerna och tog lite enkla kort på dom, sen fick dom gå fram-o-tillbaka framför oss, kan tänka mig att det var nervöst!
Efter plugget kilade jag (okej, tog bussen fyra hållplatser he he) till M.U.S. för en andra casting! Vackra Kimberly som går stylist i ettan på min skola kom också dit, haha och vi hade ingen aning. Hon är en av dom ettor jag har bäst kontakt med på skolan, grymt snäll! Idag blev vi mätta (inte för att vi ätit utan mätta som i med ett måttband), vi fick gå och så tog dom enkla kort på oss. Vi ska dit på tisdag igen! Varken jag eller Kimberly har lämpliga skor för visningen så vi hade tänkt kila ut på stan för sko-spaning tillsammans någon dag, kommer nog bli skoj!
När jag kom hem käkade jag lite och fick sen hjälp av Helena att montera ihop min klädställning som jag misslyckades med att göra igår, nu funkar den finfint och kläderna hänger på plats!


Jag ska alltså gå modell åt Make Up Store för deras nya kollektion Frozen Diamond på en utav invigningsdagarna av nya Träffpunkt, återkommer med mer info!


Kommentarer
Postat av: kimberly

sv: fick du något napp?

vi får se. jag ska höra med mamma imorn om hon kan ge mig lite cash :) kram

2010-11-17 @ 22:00:51
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: kimberly

tack vad gullig du är felicia :)

2010-11-17 @ 22:06:38
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0