CHINCHILLA!

Som ni säkert redan vet så har jag ju mina lilla underbara undulat Barbie. Jag har nog däremot missat att berätta att jag har sju chinchillor hemma hos pappa. Jag har haft chinchillor i nio år nu! Här är iaf ett klipp på mina hjärtan!


Jerry & Mimmi är våra första chinchillor och föräldrar till våra andra chinchillor. Vi köpte dem 2001 så dom är nu 9 år gamla!
Som ni kan se i klippet har dom alla väldigt olika personlighet. Jerry är en vild buse, är Mimmi är min gulliga prinsessa, Rasmus kan vara busig, men är lite tillbakadragen när vanligtvis brorsan Rufus stå i rampljuset och försöker ta all uppmärksamhet, Piff är mycket tyst och reserverad, men framför allt väldigt revirlysten, han hade en bror, Puff men tyvärr dog han. Och sedan har vi Kim och Mario, chill out bröder som för det mesta chillar i sin koja eller munchar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0