COME VISIT MY SCHOOL!

Hejsan! Jag har haft en grymt bra helg men den kan vi snacka om senare :)
Just nu sitter jag nere i salongen i skolan och väntar på min modell Kimberly. Dom är alltså fyra tjejer från ettan på skolan som ska vara levande skyltdockor på öppet hus här på skolan ikväll. Tidigade har vi hunnit med att vika små broschyrer och packa goodiebags.

Öppet hus alltså:
Plusgymnasiet
Västra Bangatan 21, Örebro (bredvid resecentrum!)

Det börjar kl 17:00 och dom första som kommer får goodiebags!
BE THERE!


Just nu i salongen:





Stylist javisst!

Jag kommer att finnas på skolan under hela öppet hus och jobba som en guide! Så kom gärna fram och fråga mig något ett bara snacka!
Ses ikväll hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0