DAGENS / FACELOOK

Hoppas ni alla har haft en bra dag! Jag har precis suttit nere i köket och fikat och umgåtts med "familjen", riktigt trevligt. VI DRACK JULMUST!! Men fy va det har snöat idag! Jag har sopat trappen och gången mellan trappen och vägen fyra gånger. Dock är jag riktigt glad att snön äntligen har kommit, det är så mysigt och den påminner mig om att julen snart är här :)

Nu över till det som det här inlägget egentligen handlar om;

Sjal med luva - Monki / Guldskjorta - Mammas gamla / Jeanslegging - Gina Tricot
Jag har även haft ett brett guldarmband över skjortärmen (den som inte är med på bild, såklart..) idag, kände mig lite experimentell och körde guld på guld vilken blev en hit enligt mig!


Idag är puder allt som umgåtts med mitt ansikte.
Jag har totalt förälskat mig i att se "naken" ut i ansiktet som vi kan se mer och mer av just nu. Ska försöka hinna med ett inlägg om det imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0