FÖRSTA ADVENT

Hejsan!
Idag är det första advent och det känns verkligen att julen närmar sig, älskart!
Igår kväll blev det att knäppa en bira och spela tv-spel med Mange, Putte, Tobbe, Grandin, Musse, Henke och Pontus, mycket trevligt och kul att få träffa grabbarna igen. Imorse släpade jag mig upp för att luncha hos mormor och morfar tillsammans med mamma och lillebror. Morbror och lillkusin Karin var också där, åh hon är så underbar och söt!

NU ska jag och mamma lyssna på musik och baka pepparkakor och lussebullar! Vad det blir för musikgenre har vi dock lite svårt att bestämma oss för, det står mellan hip hop/rap, dancehall och julmusik. Vad tycker ni?

Jag har inga bilder från modevisningen än så jag lovar att berätta om dagen så fort jag slänger upp bilder, ok?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0