LET MY PAST BECOME MY FUTURE

Orkar inte mer. Saknar konståkningen för mycket.
Kvällen slutar med att jag ofrivilligt fastnar framför spegeln, kommer på mig själv med att stå och öva massa olika flygskär och rörelsemoment. Råkar ha perfekt musik för konståkning på. Bestämmer mig. I december ska jag åka skridskor, om det går bra då så ska jag börja träna igen. Helst redan när nästa säsong börjar, göra ett försök i alla fall. Sen får det gå hur det vill. Jag ska ta tillbaka den del av mig jag har förlorat. Jag ska återigen snöra på mig skridskorna. Bli isprinsessan jag en gång var.




Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅÅÅHH FELICIA! Du gör mig så glad :d

2010-11-09 @ 20:11:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0