051010

Ah men tjenare på er! Läget då? Är resten av er också sådär typiskt Oktober-sjuka som jag? Drygt är det..
Idag då? Jag sov till halv fyra, gick ner och lagade fetaste lunchen (middagen?) som bestod av pasta carbonara fast lax istället för bacon, avocado, körsbärstomater och saltgurka, riktigt nyttigt! Sen har jag pluggat, gjort klart instuderingsfrågorna till ett prov som jag har på torsdag om hudvårdsmedels innehåll och användningsområre. Sen gick jag ner till Ica en sväng med min söta rumsgranne Matilda! Efter det blev det en dans med dammsugaren i rummet så nu börjar det likna något här, min lilla pippi Barbie stökar ner så mycket med fjädrar och frön. Nu kom jag precis in igen efter att ha suttit ute på altanen med Matilda och tagit en kopp te och en kvällscigg, mysigt! Ett par avocado slank också ner. Nu ska jag bädda rent i sängen och sen har jag ingen aning om vad som händer, några förslag? :)


Min söta lilla älsklingspippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0