151010

God eftermiddag folks!
Idag har jag varit i skolan, hade chill-lektion i svenska, sen satt jag kvar i typ en timme och pluggade matte för mig själv, duktig flicka! Sen mötte jag upp rumsgrannen Matilda på Våghustorget och så följde hon med till Tove som toppade mitt hår.
Sen hooka jag upp med en väldigt trevlig snubbe på stan, mer om vem det är någon annan dag kanske. Vi hade dötrevligt iaf! Först blev det en kaffe på Espressohouse och hon som jobbar där spillde ut hela min kaffe mitt framför mig på golvet, lite på mig också, nice! Haha men hon var så snäll och bjöd på en gratis! Sen kollade vi in Cadillac Bar där han ska spela imorn. Haha, han vågade först inte gå in "pinsamt" tyckte han, men jag tvingade med han in. Vafan man måste ju ha koll på hur det är där man ska spela ju! Sen satte vi oss vid vattnet nere vid slottet och bara snacka och tog det lugnt, tog en kik inne i slottet också. Sen gick vi neråt på stan, kikade in på H3 (Hip Hop House) sen upåt på stan igen, vi satte oss på Våghustorget och lyssnade på indianer som spelade underbart vacker live-musik där, jag älskar panflöjt! Sen tog jag bussen hem.

Han spelar imorgon kl 21:00 på Cadillac Bar (mittemot Mollys Bar och Stallbacken) BE THERE!


Ja det är softa människor man träffar på ibland! Hur skön är man inte när man gör något sådan här liksom?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0