201010

God kväll söta läsare!
Igår efter skolan pluggade jag med Ardita och Johanna på stan! Sen tog jag en liten prommis i mörkret genom stan ner till polishuset. "Åh herregud är hon dum så går ensam i stan när det är mörkt?!" Ja, så hade jag också sagt i dessa tider. Jag hade faktiskt sällskap i telefon hela vägen. Sen blev jag upphämtad hemma i Adolfsberg för att sedan åka och köpa daimtårta (ni vet den med maränger och marabou? mmmmmmhhh den är för god!) och sen vidare till resten av gänget för att fira min Mr X som fyllde 19. GRATTIS ÅTERIGEN OM DU SER DET HÄR! JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU ÄR MIN VÄN <3
Idag har jag varit i skolan. Jag drog dit innan lunch på extramatten duktig som jag är, dock pluggade jag till svenskaprovet i litteraturhistoria som vi sedan hade efter lunch och det gick bra tycker jag! På fredag får jag veta resultatet. Efter skolan hookade jag med gänget men nu är jag återigen hemma och här har jag gjort alla vanliga sysslor, -duschat, pluggat, städat lite och ätit något. Förutom det har jag även skrivit under ett papper om att jag har blivit delgiven uppgifter om rättegången som jag kommer ha den 11 November.
Nu är det dags för sängen iaf! Imorgon går jag i skolan mellan 8 - 16.

Jag har två nya parfymer förresten! Tack vännen, du är så snäll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0