211010

Hejsan!
Direkt när jag kom till skolan imorse så hade jag redovisning inför klassen i engelska vilket gick jättebra. Min lärare sa att jag hade jättebra uttal och redovisning så hon gav mig "ett starkt G" som för mig räknas som ett IG typ.. Jaja, vad ska man göra? Sen efter lunchen hade jag hantverksprov då vi skulle sminka en varm och en kall make up (halva på var sida av ansiktet) ja ni kanske förstår? Om en vecka får jag veta hur det gick iaf, spännande. Sen hade jag idrott, idag var det innebandy och jag satte några mål, awesome huh? Sen bjöd min söta Johanna mig på La Baguette och kladdkaka! Tack snälla, vad skulle jag göra utan dej honeypie? Sen tog vi bussen hem åt olika håll. När jag kom hem tog jag en kopp té och sen har jag inte gjort någonting. Funderar på att gå och lägga mig snart..



Jag är lite smådeppig just nu. Då brukar jag lyssna på min playlist som heter landskape of dreams på Youtube, check it out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0